woensdag 22 augustus 2012

uit Provo

Gisteren was ik dus hier aangekomen netjes afgezet door Taylor en haar vader in Provo. Eerst hadden we een opening waarin we welkom werden geheten (het was de eerste dag voor een hele groep mensen) Heb vriendjes gemaakt met een Duitser en een Zwitser, best aardige knapen. Ze kwamen er na ongeveer een half dag achter dat ik Duits versta, was best komische situatie.
Vervolgens heb ik (en mijn hele groep) allemaal lesjes gekregen over hoe het een beetje werkt in hier op de MTC.
Maar toen kwam de avond!! Om half 8 begon er een devotional (kan even niet op het Nederlands woord komen) en die werd gegeven door een Apostel ^^ namelijk Neil L. Andersen. Tijdens zo'n devotional hebben hij en zijn vrouw tot ons gesproken over 10 tips om meer te genieten van het leven. Ik zal ze niet allemaal opnoemen (weet ze ook niet allemaal zo 1, 2, 3 op te noemen) maar wat ik wel wil opnoemen was het punt:
Smile, enjoy yourself.

2 opmerkingen:

  1. That is the Spirit Thoom; enjoy life. Hugs and kisses from auntie Maryke and Granny Lisa D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele Goedemorgen Elder Bechan! Het is vandaag woensdag 12 september 2012; de dag na je 19e verjaardag. Hoewel ik me er zeer bewust van ben, dat je al deze berichten pas over 2 jaar kunt lezen; dit zal zijn ongeveer voor jouw 21ste verjaardag, schrijf ik je graag kleine digitale briefjes ;p.
    Oma en ik hebben je kaartjes en brieven gestuurd; we wensen je veel liefde, plezier en wijsheid toe in je nieuwe Levensjaar. Het is fijn dat we je mogen schrijven, zowel digitaal als op papier. Digitaal wordt begeleid door je moeder en op papier door JOUZELF! So Guess what Thoom? Bereid je maar voor op het Papieren Dossier dat jij mag noemen: My Family! Wij willen graag jouw dossier helpen vullen, natuurlijk naast jouw lieve vrienden en vriendinnetjes; zij zullen je ook graag e.e.a. willen toe vertrouwen. We maken het zeer goed, op wat kleine onhandigheden na maar ook dat hoort bij het Leven anders zou het wel een beetje saai worden!
    Lots of Love from Auntie Marijke Sultana Bechan <3

    BeantwoordenVerwijderen