zaterdag 25 augustus 2012

Uit Provo

Heey luitjes,

Guess what, I'M A DISTRICT LEADER ^^ geen idee nog wat het precies inhoudt maar heb er zin in. Ik weet wel dat ik verantwoordelijk ben voor mijn klas (district), ook wel het wel en wee van alle mensjes hierin. Normaal gesproken bestaat een district uit ongeveer 6/7 mensen. Moet je raden uit hoeveel die van mij bestaat. Ja idd uit 11 mensen (goed geraden). kort gezegd ik denk dat ik nog harder aan de bak moet hier. Dagen duren lang, sta op om 6.15 en ben weer terug op mijn kamer om 9.30, dan nog in dagboek schrijven en meteen slaapje doen (ben meestal half knock-out tijdens het schrijven).
Heb gisterochtend ook eindelijk een companion gekregen, Elder Hofmann uit Zwitserland. (ja die ene Zwitser uit het eerste berichtjes) was eerst niet heel enthousiast (hij is beetje een rare) maar kan het steeds beter met hem vinden. Love will find a way (zoiets).
Hmm wat wil ik nog meer tegen jullie zeggen? Het eten hier is in grote getalen aanwezig en de mensen zijn lief :) Moet nog oppassen dat ik niet een tonnetje wordt. Het voelt als een plek van God hier (gelukkig maar).
Ben vandaag naar de Provo Tempel geweest endowement gedaan. Is wel wat anders dan thuis (het gebouw dan, endowement zelf is het zelfde (alleen in Engels dan omdat ze weigeren iets in het Nederlands te hebben, ze hebben zelfs Czech en Hongaars hier). Maar goed Engels is eigenlijk fijner dus zit te klagen over niets.. ;)
Ik moet nu weer gaan, volgende week vrijdag weer mail momentje!
Schrijven mag altijd, heb morgen eindelijk toegang tot brieven!!

Liefs,
Elder Thomas Bechan

2 opmerkingen:

  1. berichtje namens oma Lisa; ze schryft je vandaag een brief! goed weekend en tot schryfs en veel succes. Liefs van Oma ; bericht verzonden, vanuit email Maryke Sultana Bechan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Mr Elder Thomas Bechan, Oma en ik zyn zo trots op je. Morgen, zaterdag 1 sept. vieren we alsnog samen de 18e verjaardag van Boris by tante Sjert en ook dat hy begeleid op kamers gaat wonen in Gouda, alles komt goed. We kyken uit naar jouw volgende blog, je schryft zo leuk en je styl is prachtig. We Like!!
    Dikke knuffel van je Oma Lisa en Tante Marijke Sultana xxxxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen