maandag 29 april 2013

Koewarasan 6


Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Het leven is prachtig hier, voel me goed, voel me gelukkig!

Dat komt voornamelijk omdat ik steeds, stukje bij beetje leer hoe ik mijzelf gelukkig maak. Door te kiezen wat God van mij vraagt. Stukje bij beetje leer ik mijn koppigheid opgeven. Ik leer te luisteren naar mijn Vader die het beter weet :).
Volgens mij komt het best vaak voor dat hemelse Vader iets van u vraagt! Maar dat er geen tijd is/ dat het een lastig iets is of dat je gewoon geen zin hebt om het te doen. Als je ooit een idee krijgt om iets goeds te doen (bij iemand langs te gaan of zo) dan is dat God die jou vraagt om iets te doen. Wees dan niet koppig en doe het. God weet beter.
Wanneer je dat doe zal je meteen de zegeningen ervan gaan zien, God zegent graag. Hij doet dat dan ook zo snel mogelijk, mits je dat natuurlijk toe laat. Gelukkig zijn is een keuze.
Krijg je een idee om goed te doen, doe het. Al is het de vaatwasser uitruimen of zoiets onbenulligs. Dien je medemens en ontvang de zegen! de keuze is aan u.

Lobi,
Elder Thomas Bechan