maandag 1 april 2013

Koewarasan 3


Subh Holi!! Deze week was Pagwah, het hindoestaanse kleurenfeest. Het was geweldig om mee te maken. Overal mensen die je gratis roti willen geven en je helemaal ondergooien met alle kleuren van de regenboog. Kon aan het einde van de dag mijn shirt en broek de vuilnisbak in gooien ga de kleuren er nooit meer uitkrijgen. Maar dit was bekend dus had ik allemaal "oude" kleren aangetrokken. Volgende week volgen er foto's (denk ik).

Afgelopen zaterdag was een van de beste zaterdagen ooit! br Orlando en zr Gerda waren gedoopt!! Het was een prachtige dienst en geweldig om mee te maken. Ze hadden mij gevraagd of ik een toespraak wilden geven, geen probleem natuurlijk! Mocht spreken over :de doop. Lieve vriendjes en vriendinnetje ik wil tot u zeggen: er is niets beter dan gedoopt worden. De gevoelens die voelde en altijd zal blijven koesteren zijn niet uit te leggen. Niets is erbij vergeleken en niets is fijner. Het is een bevestiging van de Heilige Geest dat deze kerk waar is. Dat God van u houdt en dat Hij wilt dat u gelukkig bent. Als u zich laat dopen dan kiest u ervoor om het ultieme geluk te gaan ervaren. Dus bent u nog niet gedoopt? Zeker doen, het is geweldig. Bent u wel gedoopt? Probeer de dag te herbeleven. Ik had dit gedaan toen ik mij voorbereiden op de toespraak. Die geweldige gevoelens kwamen hierdoor weer een beetje tot leven. Ik voelde weer een beetje zoals toen. Herinner u wat voor dag het was, wie er bij waren, wie toespraakjes gaven, wie u doopt, etc. Maar boven alles hoe u zich voelde. Moeilijk te herinneren? Ga erna op zoek. Als u het heeft opgeschreven, lees het terug. Vraag andere of die nog iets kunnen herinneren. Lieve vriendjes en vriendinnetjes doe dit en voel de vreugde. Voel de vreugde en geniet :)

 

Deze week ook ongelofelijk veel fietspech gehad. Ben ondertussen een meester in band verwisselen. Ik wenste dat het een olympische sport was. Mijn achterband was plat. Gemaakt weer op pad. Elder Grange zijn achterband plat. Gemaakt en weer verder fietsen. Elder Grange zijn voorband plat. Vandaag gemaakt en weer vrolijk verder gaan. Zijn band was al een paar dagen niet optimaal maar we hadden geen tijd om het te verwisselen. Gisteren hadden we een afspraak in de avond bij een zuster. Was een geweldige les, ze heeft toegezegd om zich te laten dopen (kan zij ook die vreugde genieten :) ). Echt na 20meter fietsen naar huis na de afspraak ontploft Elder Grange zijn voorband. Echt letterlijk ontploffen, je kon het zelfs horen. Als dat voor de afspraak was geweest hadden we nooit zo'n geweldige les kunnen hebben. Zo zie je dat alles gebeurd op zijn tijd en zijn seizoen! ;)

Dat was het alweer voor deze week. Tot de volgende keer!

Geniet van het leven en vertel mensen dat je van hun houdt!

Lobi,
Elder Thomas K. Bechan

 

1 opmerking:

  1. IK HOU VAN ELDER BECHAN EN ELDER GRANGE <3 Vrienden voor het leven en eeuwigheid!

    BeantwoordenVerwijderen