dinsdag 3 september 2013

Saint Lucia

I'm in Saint Lucia! was nog best een avontuur om hier te komen moet ik eerlijk toegeven. Eerst van Suriname naar Guyana op dinsdag en dat was denk ik 1 van de leukste vluchten die ik ooit heb gemaakt. In een halve broken down airplane proberen om in Guyana aan te komen. Hield me hart soms even vast maar het is allemaal goed gegaan. Vervolgens moest ik van Guyana naar Trinidad! Heb ik 2 uur in de rij gestaan tot mijn bagage was ingecheckt... Maar goed vlucht naar Trinidad was best snel, maar door de vertraging had ik mijn vlucht gemist. Dus ik proberen te communiceren met een aardige luchtvaartmaatschappij dame maar lukte niet echt. Op Trinidad spreken ze Engels maar eigenlijk doen ze dat helemaal niet.. Vervolgens vloog ik naar Barbados om daar vervolgens 7 uur op een vliegveld vast te zitten om dan om 23.30 eindelijk op Saint Lucia aan te komen. deed er maar 22 uur over om van Guyana naar St Lucia te komen. Het was genieten!
Afgelopen zaterdag hadden we meteen een doopdienst! Het is toch een geweldig mooi iets een doopdienst. Iemand die een verbond met God sluit om meer zegeningen te kunnen ontvangen en het Celestiale koninkrijk te mogen beerven (indien de persoon gewillig is dit te willen ontvangen). Saint Lucia is heel anders dan Suriname, ik ben hier te voet ipv op de fiets en er zijn toch flink wat heuvels hier.. Maar ik geniet :) God heeft altijd prachtige verrassingen voor een ieder van ons. Vaak zien we dit niet aan komen en willen we het tegenhouden.
Just let it happen, God is in charge what can go wrong?
Lieve vriendjes en vriendinnetjes vandaag geen tijd meer maar volgende week komt er meer.

Love,
Elder Thomas Bechan




  • to guyana‏




  • welcome to st lucia‏




  • St Lucia Harbor‏



  • Geneva's Baptism‏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten