dinsdag 24 september 2013

St Lucia 4

Lieve vriendjes en vriendinnetje,

Ik leef in paradijs. Niet alleen vanwege de omgeving waarin ik mij nu bevind (wat natuurlijk wel bijdraagt aan het plaatje) maar voornamelijk door de manier waarop ik mij voel. Ik voel dat God tevreden is met mij werk. Het is geweldig om een representative van Jezus te mogen zijn en zijn herstelde evangelie uit te dragen. Het mooiste is wellicht dat ik weet met geheel mijn hart dat deze boodschap waar is. Dat God Joseph Smith heeft geroepen om zijn kerk te herstellen en dat het vandaag de dag nog steeds, doormiddel van het priesthood, onder zijn toezicht is. Wat ik mee maak en wat ik voel is echt. De Heilige Geest getuigt elke dag tot mij dat deze kerk waar is. Niet een mens of een boek heeft het me verteld maar God. Sta daar eens bij stil, het meest Almachtige Wezen, de Schepper van alles neemt de tijd en moeite om een simpele ziel als mij te helpen waarheid te begrijpen. Dit doet Hij niet omdat ik zo'n geweldige jongeman ben of omdat ik ook maar iets kan doen bij mijzelf, maar omdat ik Zijn kind ben. Lieve mensen u bent een kind van God. Ik denk dat die waarheid het fundament van ons bestaan moet zijn. God is onze Vader. Letterlijk onze Vader, met alle attributes and characteristics die daarbij horen, alleen dan in volmaakte perfecte vorm. Wij moeten begrijpen dat wij net als een kleuter, uit onszelf niets kunnen doen. Ja we kunnen lopen en dingen pakken en babbelen maar daar blijft het ook wel bij. Net als een kleuter afhankelijk is van zijn ouder om hem te voorzien in voeding and shelter and most importantly love, zo zijn wij ook afhankelijk van Hem. Hij geeft ons alles, wij hebben uit onszelf niets. Aan ons dan de keus om dankbaar te zijn voor wat wij ontvangen of om te doen alsof wij het voor elkaar hebben gekregen. Kies om dankbaar te zijn, dank God voor de dingen die Hij je geeft.
Shoot time is out..

Love,
Elder Thomas Bechan 
















just eating lunch like that




Geen opmerkingen:

Een reactie posten