zondag 11 november 2012

Uitkijk 5

Lieve vriendjes en vriendinnetjes (en overige),- - - - - - - Ik heb deze week mijn nieuwe collega, jaja het is wat. Hij is echt aardig :) wel anders dan Elder Fernandes maar goed. Hij laat meer initiatief aan mij over waardoor ik het gevoel heb dat ik meer leer. Wat ik nodig zal hebben want waarschijnlijk zal ik volgende transfer al een nieuwe Elder gaan trainen. Sinds de oproep van President Monson dat de leeftijden zijn verlaagd is, is er een explosie op missionary work (OH YEAH ^^). Om al die lieve Elders en Zusters op te vangen moeten er trainers komen. En iedereen is momenteel al aan het trainen in Suriname, of ook wel volgende transfer als de nieuwe komen, ga ik trainen. IK HEB VERNOMEN DAT EEN NEDERLANDER KOMT!!! ^^ (wie kan dat nou zijn he ;) ) - - - - - - - - - - - Verder deze week een goeie week, we hebben een nieuwe onderzoekster met een doopdatum! Chalini ze is echt cool, we kwamen daar en zendelingen rijden al jaren voorbij maar waren nooit gestopt! (hoe durven ze) En ze zat gewoon te wachten eigenlijk om leiding te krijgen hoe ze God kan volgen. Hoe AWESOME is dat ^^. met onze andere mensen die gedoopt willen worden, gaat het minder goed.. Een meisje (Silvana) mag niet van haar moeder gedoopt worden en Sammy is de afgelopen week spoorloos. – - - - - - - - - - - - Maandag hadden we een zone conferentie. hier kwam de leiding van de kerk spreken. Onze gebiedszeventiger President Andersen kwam spreken. Hoe geweldig is die man!! Op het moment dat hij zijn mond open doet voel je de heilige Geest in je. Alles wat die man zegt is gewoon waarheid, dat voel je gewoon. Hele goeie tips gekregen over zendingswerk. Mijn geweldig lieve zendingspresident was er ook om tot ons te praten. Ik hou echt van die man! was een goeie week dus! - - - - - - - - - - Ik wil iedereen bedanken die mij lieve brieven en post stuurt :) - - - - - - - - Alleen 1 ding voor de mensen die pakketjes willen sturen dat gelieve naar het volgende adres: PO BOX 2932, Paramaribo, Suriname, South America - - - - - - - - Veel liefs en liefde, Elder Thomas Bechan