maandag 26 november 2012

Uitkijk 8

Deze week weer heel veel dienstbetoon, mensen helpen, gedaan! Deze keer hebben we een dak in elkaar gezet, zand getild, tuin geharkt en andere dingen verplaatst! Mijn handen zitten onder de blaren maar het is wederom heerlijk ^^ Ook 1 nieuwe familie gevonden die geïnteresseerd zijn om naar ons te luisteren. Eerst waren ze totaal niet geïnteresseerd. Deze week was 1 van de dochters jarig en hadden we een cake gebakken en daarvoor de tuin geharkt ter voorbereiding op het feest! Sindsdien worden we hartelijk ontvangen en alles ^^ het is geweldig om te zien als mensen oprecht zich open stellen om te horen wat wij te vertellen hebben!! - - - - - - - - - - - - - Ik heb deze week Thanksgiving gevierd!! Heb in de afgelopen maanden niet zoveel in zo'n korte tijd naar binnen gewerkt. Wat een voedsel, compleet met Kalkoen en alles! Het was geweldig. de Cooks (het tijdelijke senior couple) hadden een all-american Thankgiving meal voorbereid. Het was echt geweldig :) - - - - - - - - - - - - - Samuel, Sammy, wordt zaterdag gedoopt!!! SPANNEND heb er zin in ^^ Was nog de vraag of die gedoopt mocht worden.. Want wat blijkt hij is illegaal in het land xD maar hij gaat volgende maand terug naar Brasil maar wil graag hier gedoopt worden! Dus gaan we dat gewoon doen :D - - - - - - - - - - - - - Ik hoorde dat het een beetje stormt in Nederland! Lekker koud of niet? Hier is het kleine regenseizoen aangebroken. Dat kleine slaat op de tijdsduur niet op de hoeveelheid. Mijn hemel wat een water komt er hier uit de lucht. Is het eerst heel mooi weer en dan lijkt het net alsof iemand een zwembad laat leeg lopen op je hoofd. Binnen 15 sec gewoon helemaal van top tot teen doorweekt. Echt bizar gewoon.. Maar het water is niet koud dus valt het allemaal wel mee ^^ - - - - - - - - - - - - - Het leven hier is mooi :D komt gedeeltelijk door het warme weer en de omgeving maar voornamelijk door wat ik hier doe. Het herstelde evangelie van Jezus Christus is de enige manier naar eeuwig geluk. Ik voel het, ik ben elke dag en elke nacht bezig met doen wat God van mij vraagt. En het voelt geweldig. Ik ben gelukkig, vrolijk en enthousiast in wat ik doe :D Ondanks dat vele mensen soms niet op de vriendelijkste manier op mij reageren weet ik dat wat ik doe goed is. Dat het meer dan goed is, het is geweldig :D - - - - - - - - - - - - - Maar goed lieve vriendjes en vriendinnetje tot de volgende keer maar weer, Liefs, Elder Thomas Bechan