zaterdag 9 februari 2013

Uitkijk 16

Deze week was zone-conference. Dit is als de zendingspresident van Trinidad naar Suriname komt en ons Elders onderwijst hoe wij betere zendelingen kunnen zijn! President Mehr is echt een geweldige man! 1 stuk liefde is die man. Je kan gewoon voelen dat hij geroepen is door God. Ik geloof dat mensen die de kerk van God mogen leiden en opbouwen geroepen moeten worden door God. Dit gebeurd door middel van openbaring. Zo ben ik geroepen door openbaring om hier in Suriname te dienen. God weet dat ik hier moet zijn en daarom ben ik nu hier. Ik ben een dienstknecht van God. Hoe ik dit weet? Ik voel het verschil. Het is een gevoel dat in mij zit. Het gevoel van de Heilige Geest. Het is niet mogelijk om dit soort gevoelens uit te leggen aan andere. Het is net als de kleur groen uitleggen aan iemand die nooit groen heeft gezien, of als de smaak van zout uit leggen aan iemand die het nog nooit heeft geproefd. Mijn uitdaging voor een ieder van u is: ga "zout" proeven. Kom erachter hoe de liefde van God voelt, hoe de Heilige Geest aanvoelt. Wanneer u dit doet, begrijpt u wat ik hier doe. Elke dag help ik mensen om deze gevoelens te proeven. Elke dag geef ik mijn uiterste best om dit te doen, Zo belangrijk is het!! Ik heb 2jaar van mijn leven hiervoor gezet omdat ik weet dat niets, maar dan ook niets in de wereld zulk een grote vreugde brengt (1 Nephi 11:22-23). Niets geeft meer vreugde. Hoe komen wij aan deze vreugde? Simpel zoek ernaar. Zoekt en gij zult vinden. En aan mijn vorige mailtjes moet u nu wel een duidelijk beeld hebben in welke richting je kan zoeken. - - - - - - - - - Het regenseizoen is nu echt lost gebarsten denk ik, het regent al 4dagen. En regen komt gewelddadig uit de lucht hier!! Maar ja hoort er natuurlijk allemaal bij! gelukkig is het niet koud dat scheelt ;) - - - - - - - - - Lieve vriendjes en vriendinnetjes, Heb een fijne week!! Geniet van het leven en dans eens een keer in de regen! Het leven is mooi - - - - - - - - - Veel liefde, Elder Thomas Bechan