zondag 17 februari 2013

Uitkijk 17


Tide no ten fu blog.. - - - - - - - -

Maar toch even snel. - - - - - - - -

Lieve vriendjes en vriendinnetjes, - - - - - - - -

voor alle mensen in de leeftijdscategorie 17-25. - - - - - - - -

Van plan om op een zending te gaan? Ik zeg doen! Het is heerlijk hier, elke dag hard werken en Godswerk doen. Ben je nog geen lid van de kerk? geen probleem is zo gebeurd! Deze kerk is namelijk het koninkrijk van God hier op aarde. Moet je maar aan God vragen. Het enige vereiste wat nodig is om gedoopt te worden is het verlangen hebben God te willen volgen en hierop te handelen. That's it! Volg lessen van de zendelingen, stel de vragen die je hebt. Vertel ze alle redenen waarom je niet gedoopt zou willen worden. Zij kunnen u helpen inzien dat het slimste om te doen is: Gods wil. Hij weet alles, ziet alles en ik doe dat niet. Klinkt dus als een goed plan om maar te doen wat Hij zegt dan ;) - - - - - - - -

Ben je lid en weet je niet of je moet gaan? Bedenk dan eens waarom je niet zou gaan. Kan je heel lijstje mee vullen denk ik zo. Bedenk dan eens waarom je wel zou gaan. Kan me voorstellen dat ergens boven aan het lijstje (tenminste voor priesterschapdragers) staat: Omdat God het van me vraagt. - - - - - - - -

En wie heeft het grotere plaatje, wie weet wat goed voor ons is? God, precies :) dus hup spring op uit de stoel en ga je voorbereiden. Het is iets engs om te ondernemen maar het is geweldig om te doen :) - - - - - - - -

Lobi,
Elder Thomas Bechan

 


1 opmerking:

  1. zo dan Thoom, goed bezig. Veel succes, liefs van je Tante Marijke.Pas over 1,5 jaar lees je al je berichten enz. op Facebook maar wie wat bewaart heeft ook wat. Ik schrijf je gauw weer een brief en doe ik ook een mooie familiefoto erbij, met Oud en Nieuw gemaakt bij Oma thuis.

    BeantwoordenVerwijderen