zondag 24 februari 2013

Uitkijk 18


Guess who's in the country! Elder Westra, onze vriend, is deze week aangekomen in Suriname! Heb nog geen mogelijkheid gehad om hem te zien maar ga er vanuit dat hij het goed maakt!! Ten 2de kan iemand een ieder die dit leest de Engelbrecht familie bedanken voor mij!! Zij hebben echt een gigantische doos gestuurd met snoep en lekkers!!! Alleen het enige spijtig is dat deze in Trinidad staat.. Het is te duur om het pakket van daar naar Suriname te sturen dus hebben ze Elder Westra wat mee gegeven en zo zullen ze elke keer als iemand naar Suriname komt een beetje krijg! Echt super lief van ze!  - - - - - - -
Alleen klein verzoekje aan iedere geweldig lief kind van God om de pakketjes naar Suriname te sturen! PO Box 2932, Paramaribo, Suriname, South America.
Deze week heel veel regen maar geweldige mensen natuurlijk!! Heb een nieuw schema voor mij zelf bedacht waardoor ik nog meer kan genieten van de Heilige Geest en het zendingswerk. Ik voel elke dag dat God van mij houdt en dat Hij blij met mij is. Het is de zelfde zekerheid die je kan hebben als dat je weet dat je "aardse" ouders van je houden.
"Doch zie, ik zal u een god van wonderen tonen, ja, de God van Abraham, en de God van Isaak, en de God van Jakob; en het is diezelfde God die de hemelen en de aarde heeft geschapen en alle dingen die daarin zijn" - - - - - - -
"En de reden dat Hij ophoudt wonderen te doen onder de mensenkinderen, is omdat zij verkommeren in ongeloof en afwijken van de rechte weg en de God o wie zij behoren te vertrouwen, niet kennen" (Mormon 9:11, 20). - - - - - - -
Ik voel Gods liefde elke dag omdat ik Zijn wonderen zie, en ik zie zijn wonderen omdat ik Hem toelaat ze te tonen. Geloof dat God er is en Hij zal er voor je zijn, je zult het voelen. - - - - - - -

Liefs,
Elder Thomas Bechan

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten