maandag 24 december 2012

Happy Christmas

Lieve vriendjes en vriendinnetjes, - - - - - - - - - - - - Elder Jex is echt een goede collega en daarom wil ik mijn best doen. Doordat we nu meer afhankelijk zijn van mij probeer ik de dagen zo druk mogelijk te plannen en zoveel mogelijk te doen. Of ook wel deze week was ongelooflijk druk. We hebben super veel "eerste lessen" gedeeld met nieuwe onderzoekers. De eerste les is wat wij delen bij het eerste bezoek en verteld over de Herstelling van het Evangelie van Jezus Christus. - - - - - - - - - - - - Doordat ik (Elder Jex helpt steeds meer mee en zijn Nederlands wordt steeds beter) zoveel keren deze week de mensen heb verteld over hoe Christus zijn kerk op aarde had gezet, hoe deze vernietigd (zo zie ik het tenminste) is en hoe Christus zijn kerk heeft HERSTELD doormiddel van de profeet Joseph Smith weet ik nog meer dat dit waarheid is. Ik voel het van binnen, een gevoel dat mij vertelt dat het goed is. Rust en vrede krijg ik ervan. Hierdoor voel ik dat het klopt wat ik vertel. Joseph Smith heeft DE kerk van Christus hersteld. Hij heeft het boek van mormon, met de gave die hij van God heeft ontvangen, vertaald. Dit boek bewijst dat wat ik voel waarheid is. - - - - - - - - - - - - We hebben deze mensen de afgelopen week dit verhaal vaak gedeeld en daardoor voel ik dat God van mij houdt. Dat hij ervoor zorgt dat ik, door het herstelde evangelie, gelukkig kan worden. Dat ik een gezin kan hebben voor alle tijd en eeuwigheid en dat ik terug kan komen bij mijn Hemelse Vader om "nimmer eindigend geluk" te ervaren. - - - - - - - - - - - - Ik weet dat wat ik doe de weg is naar eeuwig geluk. Ik beƫindig het vandaag in de naam van Jezus Christus. Amen- - - - - - - - - - - - Tot volgende week, Liefs Elder Bechan - - - - - - - - - - - - PS Happy Christmas mensen :) geniet ervan en iedereen die de mooie brieven hebben gestuurd dank jullie wel :)