zaterdag 15 september 2012

Happy B-day

HAPPY B-DAY TO ME

Week 4 already!
Was nog een best oke week. Zal beginnen met de zondag. Wat een heerlijke zondag!! een van de beste EVER, I think. Elke zondag ochtend begint vroeg met overleg met branch president super grappige man is het eigenlijk. Daarna nog een aantal vergaderingen met meer mensen over de branch. van 9.30 tot 10.00 is Music & Spoken Word, dit is echt 1 van de beste uitvindingen ooit!! soort van nederland zingt, maar dan 10003249204x beter. Het is echt prachtig, als het op internet te vinden is wil ik je zeker aan raden het elke zondag ochtend te luisteren ^^ Voor de rest een goede zondag met temple walk en sacrement enzo, gewoon de GOOD LIFE.

In de avond was weer een Fireside, dat iemand met ons komt praten ergens over, hele sympathieke man erg goeie toespraak. MAAR NA DE TOESPRAAK!! OOHH WAAAUUW na de toespraak hadden we de mogelijkheid om een film te zien (uiteraard een kerk film). Ik koos ervoor om "The Testaments" te zien (wilde eigenlijk een andere zien maar voelde dat ik deze moest zien). THE BEST MOVIE EVER!!! Echt iedereen die dit leest, ja jij dus ook, moet deze film een keer zien. Het verteld over een passage uit het Boek van Mormon. Ik weet gewoon dat mijn geloof waar is, ik voel het in de film. De boodschap is prachtig. dus allemaal kijken! het is vast wel op internet ergens en anders koop het, het is vijftien dubbel je geld waard.

Laten we maar naar me verjaardag springen! Echt een top verjaardag gehad :) mijn district heeft happy birthday gezongen en de enige docent in the entire MTC who speaks Dutch heeft van harte gefeliciteerd gezongen voor me :) echt super. Mijn district had ook een super lieve kaart voor me geschreven :) en in de avond was een devotional, was ook super ^^

Gisteren had ik infield orientation, een hele dag lang. Het duurde ongeveer 12uur, extreem lang. MAar was super goed!! ging over hoe wij het best leden kunnen betrekken bij het zendingswerk. Leden zijn echt super belangrijk. Dus iedereen die dit leest en een lid is, van de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen, wat doe je nog achter de PC!! Ga voort en predik het woord. Bel de zendelingen, ga op joint teach, praat met mensen erover. Zodat zij ook het geluk mogen voelen wat wij voelen ^^

Oh maandag vertrek ik!!!!!!!!!!! eindelijk heb het echt nodig.. voel me zwaar ongezond hier XD en ben ook gewoon klaar hier wil doen waarvoor ik geroepen ben. Wil doen wat de Heer van mij verlangt. Wil doen wat mensen gelukkig maakt :)

Nou mensjes dat is het voor deze week :) lees graag jullie brieven, maar stuur het vanaf nu naar de west-indies!!
Liefs,
Elder Thomas Bechan

PS BENJAMIN JIJ BENT EEN KONING!! tot over een paar maanden ^^

Geen opmerkingen: