zaterdag 8 september 2012

Provo week 3


Heey Lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Heb van een aantal mensen brieven en kaartjes gekregen! Super bedankt, stel het zeer op prijs! heb jammer genoeg niet tijd om iedereen terug te schrijven.. Maar zal het zeker proberen, heb nog meer dan 23maanden te gaan dus ergens daarin zal het me lukken!! (denk ik)

Dinsdag avond was weer devotional maar weer geen profeet.. Maar wel een grote verrassing!! Elder Kopischke gaf de devotional! Hij sprak over bekering en hoe wij (missionaries) een rol kunnen spelen hierin. hij had ook een mooie quote: "I can't teach what I don't know". ook wel, moet me best doen om te studeren, anders wordt het lastig mensen helpen tot Christus te komen. Oh en op de brief van Saskia en Alexander: Ik heb je broertje gezien! hij werd verzocht op te staan tijdens de devotional ;)
Verder ben ik elke dag aan het leren hoe de lessen kan geven en hoe ik mijn skills kan ontwikkelen.
Lange maar goede dagen!

Het zone-leader zijn is echt AWESOME. for example: yesterday we (me and my companion) had to welcome the new missionaries.
(sorry als ik soms in het Engels type, Nederlands bestaat hier praktisch niet.. Ik denk Engels, Ik praat Engels, ik adem Engels.) We moesten ze de regels uit leggen en een tour geven door de MTC. Ging echt super goed!! kregen zelfs complimenten van de vrouw van de branch president ^^

Heb het naar me zin hier, maar wil heel graag weg.. En heb te horen gekregen dat ik 5dagen langer moet blijven hier, JOEPIE.. vertrek de 17de vanuit SLC naar Trinidad ^^ looking forward to it!!
Voor een ieder die een brief wil versturen, zet PRIORITY op de enveloppe dan komt de brief (veel) eerder aan.


Lots of love,
Elder Thomas Bechan

PS volgende week zal ik proberen foto's erop te krijgen (ben niet zo technisch ingesteld...)
PPS aan Tim Dieduksman heb les gekregen van brother Hunsaker, your former companion

1 opmerking:

  1. Lieve Elder Thomas Kumar Bechan,
    het is nu zondagmorgen heel vroeg 7 voor half 1, en oma en ik hebben je blog gelezen. Meteen in de antwoord modus gesprongen, en willen je zeggen dat we veel van je houden en supertrots zijn op jouw werk en ontwikkeling in Provo.
    p.s. we hebben leuk contact met bisschop Barry ten Have en Leonie via Facebook. We hebben een paar mooie foto's van je gezien op FB; you look very happy! God bless you and your loved ones.
    Lots of Hugs and Kisses from your Granny and Auntie xxxxxxxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen