zaterdag 22 september 2012

West Indies

WEST-INDIES YEAH ^^

Zit nu (19 sept) in the mission-home van de zendingspresident op Trinidad!!! Het is best wel mooi hiero ^^
Mijn vlucht duurde best wel lang.. vertrok om 5u s'ochtends van Salt Lake en kwam om 0.20 aan de volgende dag. Maar was het allemaal waard! Ze hadden de reis echt raar geboekt.. Ik vloog van Salt lake naar Dallas naar Miami naar Port of Spain, Trinidad. Van Salt Lake naar Dallas vloog ik alleen. kwam op Dallas senior couple Bird tegen (gaan ook naar west-indies) met hun naar Mi-ami. gezellig met zijn 3en gegeten, kwamen we nog een zendeling tegen die naar West-Indies ging! Begon dus in me eentje en eindigde met zijn 4en :)

Het weer hier is lekker tropisch!! en wat blijkt in Suriname is het nog erger, dat wordt dus afzien.. Heb te horen gekregen dat ik ga beginnen in Uitkijk!!!! KIJK er nu al naar UIT (dit is waarschijnlijk mijn slechtste woordgrap ooit..) en mijn companion heet Elder Fernandes! En hij is een Belg! en hij schijnt super aardig te zijn, heb er al helemaal zin in ^^ vertrek morgenavond (woensdag) met de nachtvlucht naar Paramaribo!!

Morgen ga ik op pad met een stel Elders die hier op Trinidad dienen, best spannend eigenlijk! maar wordt vast een geweldige ervaring ^^

Oh gotta go!

Oh one more thing!! Iedereen heeft waarschijnlijk al "The Testamens" gezien omdat ik die zo aangeraden heb (a). Nou heb een nieuwe video voor jullie hongerige zielen ^^ een toespraak van David A. Bednar (een apostel van de Kerk van Jezus Christus van Heiligen der Laatste Dagen): "The character of Christ". Deze MOET je echt zien, de toespraak is gewoon Wunderbar (met hoofdletter W)!! ^^

Liefs,
Elder Thomas Bechan!

PS alle mensen die een brief hebben geschreven super bedankt ^^
PPS heb zelfs mijn eerste brief hier op Trinidad ontvangen ^^

Geen opmerkingen: