dinsdag 9 oktober 2012

Uitkijk 2

Was weer een fiets week ^^ en wat blijkt september en oktober zijn de warmste maanden hier!! dus wordt alleen maar cooler hierzo :) Begin echt goed te wennen aan het leven hier!! Ben eindelijk gewend aan de koude douche in het appartement. Weet niet of ik dat al had verteld maar warm water doen ze niet aan in Uitkijk. Alle enge grote insecten zien er ook al minder ranzig uit! Behalve kakkerlakken die blijven vies. That's one thing I'm not gonna miss.. Het opruimen van dode kakkerlakken... De hitte is ook dragelijk hier, ondanks dat ik me echt de peentjes zweet op de fiets. Maar na een goede les of opbouwende ervaring is het het zeker zeker zeker waard. Mijn hele zending is het tot nu toe zeker waard :) Ik geniet hier en mijn collega is echt een held. Zo vriendelijk en behulpzaam, zou hem eigeniljk een medaille moeten geven. Dit weekend was, zoals sommige waarschijnlijk weten, algemene conferentie weekend. Tijdens dit weekend spreken de profeet en apostelen tot ons!! Het was echt geweldig, de toespraken waren zeker goed en heb een heleboel leden vanuit Suriname ontmoet. Heb zo'n 25x het volgende gesprek gevoerd: "Oh Elder Bechan, dat klinkt Hindoestaan!" "Ja mijn vader is Hindoestaan" "Maar je ziet eruit als een Bakra". WAt een bekendmaking van de profeet!! goeiemorgen jongens op zending vanaf 18 en meisjes vanaf 19. Met deze blijde boodschap verwacht ik natuurlijk dat wanneer ik terug kom van zending ik de enige Jovo ben met de leeftijd 20/21, omdat de rest op zending is!! Echt geweldig dat nu heiligen de mogelijkheid hebben om mensen everywhere around the world te vertellen over wat ons gelukkig maakt!! Verder hoop dat iedereen de slot woorden van de profeet zullen volgen: om wat verteld is in ons hart en leven toe te passen. Cause this will bring you happiness ^^ Zie het hier om mij heen :D Ik getuig ervan dat wat zij ons verteld hebben bijdraagd aan het tot stand brengen van eeuwig geluk. Lieve vrienden en familie, maak de keuze om gelukkig te zijn :) want het is een keuze!! Liefs, Elder Thomas Bechan