donderdag 21 maart 2013

Koewarasan 1


Lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nu in Koewarasan! is best gek om na 6 maanden nu ergens anders te zijn.. Mis de mensen van Uitkijk toch wel eens beetje..
Maar ja Koewarasan is geweldig! Het appartement was echt best wel heel erg vies.. Maar dat hebben we gelukkig ook vandaag grootste deel schoon kunnen krijgen! Maar dit appartement is echt geweldig, wanna know why? Het heeft een warm water douche!!!!! Het is zo heerlijk om weer normaal te kunnen douchen. Zonder koud water, zonder emmer ^^ En ik heb nu ook een beter bed. Kort gezegd het leven is mooi!
Ik werk nu samen met Elder Grange, hele leuke Elder. Ben helaas vergeten foto van hem te maken maar dat komt volgende keer wel (denk ik). Veel nieuwe mensen ontmoet en begin dit gebied steeds beter te leren kennen. Kijk er naar uit om mij hier ook thuis te voelen!
Ook ben ik nu zone-leader. Dit houdt in dat ik nu meer met de andere Elders bezig ben. en dat bevalt prima moet ik toe geven. Ik heb gemerkt hoe meer je met iemand bezig ben hoe meer je die persoon gaat lief hebben. Mijn uitdaging van deze week is: wees eens lief voor een ander.
Kan je het niet zo goed vinden met iemand? Wees lief voor die persoon. Als je niet kan opschieten met iemand komt dat door je eigen trots. just keep that in mind!

Lobi,
Elder Thomas Bechan