dinsdag 12 maart 2013

Uitkijk 20


Lieve vriendjes en vriendinnetjes, 

Ik ben er deze week achter gekomen dat het mooie gigantische pakket dat ik heb ontvangen van de Engelbrecht familie waarschijnlijk niet alleen van hun is. Heb namelijk ook een kaart van broeder en zuster van der Put ontvangen. Ik denk dus dat ik een heleboel mensen moet bedanken voor het geweldige pakket (waarvan ik nog zeker niet de helft heb ontvangen). Dank jullie wel allemaal :) waardeer het echt heel erg :)


Deze week hebben we weer eens een bos omgekapt, precies het zelfde bos! Dingen groeien snel hier niet normaal. Maar verder ook nog wat grote bomen omver gekregen waar we vorige keer geen tijd voor hadden gehad. Een Elder had zichzelf gekapt met een houwer (kapmes/machete), vast niet zijn slimste move in zijn leven geweest. Maar goed hij wandelt nog, wel met wat moeite.
Verder hele vermoeiende week gehad. Lichamelijk echt uitputtend. Maar het is beetje het gevoel als je naar de sportschool ben geweest. Je lichaam voelt zich verschrikkelijk maar het te gelijker tijd ook zo heerlijk. Omdat je weet dat je je best hebt gedaan. "Work hard, do you best. The Lord will take care of the rest"


"Zie, ik zeg u dat wie gelooft in Christus, in geen enkel opzicht twijfelende, wat hij de Vader ook zal vragen in de naam van Christus, het zal hem gegeven worden; en die belofte is aan allen, zelfs tot aan de einden der aarde" -Mormon 9:21


Bidden werkt lieve vrienden, het werkt. Geloof als u bidt, geloof dat u met Hemelse Vader praat.