vrijdag 1 maart 2013

Uitkijk 19


Deze week is Silvana gedoopt!!! Afgelopen zaterdag heeft zij de
beslissing gemaakt met eeuwige gevolgen. Ik kan getuigen dat de doop
een van de belangrijkste beslissingen is die een mens kan maken in
zijn leven. Ik ben dankbaar dat ik de mogelijkheid heb gekregen om
deze stap te maken. Dat ik heb mogen voelen dat God van mij houdt en
dat lid worden van de kerk van Jezus Christus het enige juiste was om
te doen. Nadat ik een bevestiging heb gekregen dat ik gedoopt moest
worden kon ik het niet meer ontkennen. De Heilige Geest heeft mij
verteld dat dit (wat ik nu hier aan de mensen vertel) de enige manier
is om mijn (toekomstige) gezin gelukkig te maken. Ik voelde dat
wanneer ik deze keuze niet gemaakt zou hebben ik niet langer gelukkig
had kunnen zijn in mijn leven. Ik wist nu beter. Ik wist dat er meer
was, dat er beter is. Ik heb toen bewust gekozen voor beter. En nu zit
ik hier aan de andere kant van de wereld om u te vertellen dat dit
"betere" wat ik anderhalf jaar geleden (waar blijft de tijd) heb
gekozen "het beste is". Niets maar dan ook helemaal niets kan mij
vertellen dat er iets beters is dan de liefde en blijdschap die ik
voel van mijn hemelse Vader. Het kan niet omdat er simpel weg niets
beters is. Ik getuig tot u dat ik de Heilige Geest heb ontvangen, of
ook wel constant gezelschap van liefde van God. Deze liefde is in mij
en ik moet wel spontaan achterlijk worden om dit te ontkennen of te
verwerpen. Ik weet dat God leeft.  - - - - - - - - - -
Lieve vriendjes en vriendinnetjes God leeft. Kijk maar eens in de ogen
van een kind of pas geboren baby’tje en vertel mij (of liever jezelf)
dat er niets meer is dan dit leven. - - - - - - - - - -
En ik heb mogen vinden in mijn leven hoe ik genieten van deze
"kennis". U kunt dat ook, luister naar de gevoelens die u nu van
binnen hebt. Luister en reageer. God zal u vertellen dat "Hij is" en
doordat zelfde gevoel zal Hij u vertellen dat de Kerk van Jezus
Christus van de Heiligen der Laatste Dagen Zijn koninkrijk is hier op
aarde. - - - - - - - - - -
Wees niet bang om te voelen. Wees niet bang om te kiezen God is met u,
Hij heeft het zelf gezegd:
"Vrees niet, want Ik ben met u:zie niet angstig rond, want Ik ben uw
God. Ik sterk u, ook help Ik u, ook ondersteun Ik u met mijn heilrijke
rechterhand" (Jesaja 41:10) - - - - - - - - - -
 
Lieve (vul uw eigennaam hier in),
God houd van u.
Ik hou van u. - - - - - - - - - -
 
Liefs,
Elder Thomas Bechan - - - - - - - - - -
 
PS: weird thing of the week: I ate monkey!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten